Kontakt
Zeptejte se nás
Máte jakýkoliv dotaz spojený s objednávkou nebo našimi produkty? Neváhejte nás kontaktovat a rádi vám poradíme.
Obchodní spolupráce
Chcete prodávat naše produkty? Spojte se s naším obchodním oddělením.
Nejčastější dotazy - Objednávka
Jak zjistím stav a informace o své objednávce?
Jak zjistím stav a informace o své objednávce?
Stav své objednávky lze zjistit po přihlášení do svého Movit účtu, v sekci Objednávky
Popřípadě nás lze kontaktovat na e-mailu: dotazy@movitenergy.cz, kde vám rádi řekneme více informací.
Kde najdu fakturu?
Kde najdu fakturu?
Fakturu vždy zasíláme v emailu po doručení objednávky.
Jestliže jste fakturu nedostali, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu: dotazy@movitenergy.cz.
Mohu do objednávky přidat další produkty?
Mohu do objednávky přidat další produkty?
Do objednávky již není možné přidat další produkt. Doporučujeme vytvořit novou objednávku.
Popřípadě nás lze kontaktovat na e-mailu: dotazy@movitenergy.cz, kde vám rádi poradíme.
Jak funguje slevový kód?
Jak funguje slevový kód?
Slevový kód lze uplatnit na nákup na webu (dle podmínek kódu). Pozor, sleva může být limitována minimální částkou vaší objednávky.
Nejčastější dotazy - Doprava
Máte dopravu zdarma?
Máte dopravu zdarma?
Zda máte dopravu zdarma zjistíte v 1 kroku košíku. Stejně tak tam zjistíte, jaká částka vám zbývá do získání dopravy zdarma.
Jaká je cena za dopravu?
Jaká je cena za dopravu?
Cena dopravy je účtována dle výběru dopravce. Na našich webových stránkách v sekci Doprava a platba naleznete veškeré informace o cenách za dopravce. Také tam najdete informaci, od jaké částky je doprava zdarma.
Jak změnit adresu nebo typ dopravy?
Jak změnit adresu nebo typ dopravy?
V tomto případě záleží, v jakém stavu je vaše objednávka nebo jakým dopravcem vám bude doručena.
Neváhejte nás kontaktovat na e-mailu: dotazy@movitenergy.cz.
Doručujete do AlzaBoxů?
Doručujete do AlzaBoxů?
Ano. U metody dopravy PPL - výdejní místa lze vybírat i z AlzaBoxů.
Nejčastější dotazy - Platba
Jak postupovat, když se mi zduplikovala platba?
Jak postupovat, když se mi zduplikovala platba?
Jestliže se vám bude platba za objednávku stržena 2x, neváhejte se na nás obrátit.
Neváhejte nás kontaktovat na e-mailu: dotazy@movitenergy.cz.Zašlete nám potvrzení o tom, že vám platba byla stržena z účtu vícekrát a my vám duplicitní platbu po prověření zašleme zpět na bankovní účet.
Moje objednávka je neuhrazená, ale platba mi byla odečtena.
Moje objednávka je neuhrazená, ale platba mi byla odečtena.
Pokud byla objednávka uhrazena bankovním převodem, nejspíše došlo k uvedení chybného nebo naopak žádného variabilního symbolu a z tohoto důvodu se platba nespárovala s objednávkou automaticky.
Neváhejte nás kontaktovat na e-mailu: dotazy@movitenergy.cz.
Zašlete nám potvrzení o platbě a my obratem vyřešíme.
Pokud byl zvolen jiný typ platby než bankovní převod, mohlo ovšem dojít k technické chybě. Neváhejte nás kontaktovat na e-mailu: dotazy@movitenergy.cz s potvrzením o úhradě a číslem objednávky. Platbu obratem prověříme a dohledáme.
Mohu kombinovat různé typy plateb?
Mohu kombinovat různé typy plateb?
Mrzí nás to, platební metody nelze kombinovat. Prosím, vyberte si jenom jednu. Všechny možnosti plateb, jsou na našich webových stránkách v sekci Doprava a platba.
Mohu přidat další produkty do objednávky po jejím odeslání?
Mohu přidat další produkty do objednávky po jejím odeslání?
Je nám líto, není technicky možné přidávat další produkty do objednávky.
Lze sloučit více objednávek do jedné?
Lze sloučit více objednávek do jedné?
Je nám líto, objednávky není technicky možné sloučit do jedné.
Kontaktní údaje
Fakturační adresa
MOVit Energy s.r.o.
Pobřežní 249/46
Praha 8 - Karlín
186 00
IČO: 09127674
DIČ: CZ09127674
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, spisová značka 331331
Bankovní spojení
Číslo účtu: 2201807037/2010
IBAN: CZ0720100000002201807037
Kontaktní údaje pro zákazníky
Adresa pro zaslání reklamace
Čtěte pozorně, jak reklamovat objednávku.
Expediční sklad MOVit
Fulfillment CZ – MOVit
CTPark Prague North, D8.7B unit B01
Úžice / Kozomín
27745
Kontakt pro média
Eliška Valášková - CMO
eliska.valaskova@movitenergy.cz